Alle henvendelser vedrørende reklamation skal sendes til info@furnbyox.dk
Reklamation skal ske senest 48 timer efter modtagelse af varen.
Vi besræber os på at svare på din reklamation inden for 24 timer
Vi kan ikke håndtere reklamationer der ikke når frem i vores info mail samt for sent i fohold til vores handelsbetingelser.
REKLAMATION FOR FRAGTSKADE
Vi har forsikring på alle vores forsendelser, så i tilfælde af skader på vare, har vi mulighed for at ersatte dette, hvis nedstående krav er opfyldt ved levering. Skriver du til os eller fortæller fragtmand at varene må stilles uden kvittering kan dette frafalde.
Underskrives der uden at følge nedstående retningslinjer, kan hverken More Office Design eller fragtselskab drages til ansvar for leveringen.
Skal der leveres til områder med små stier, kræver dette specialtransport. Kontakt os venligst for dette.
VIGTIGT INDEN DU KVITTERE FOR MODTAGELSE
• Tjek grundigt at emballagen er hel, og at varerne ikke er beskadiget.
• Tjek at der er det antal kolli (antal enheder), som står på fragtbrevet.
• Er emballagen trykket, revet eller lign.?
• Tag et billede heraf og tjek herefter straks indholdet, mens chaufføren
venter.
• Noter på fragtbrevet at du modtager varen med forbehold for skader,
hvis der ikke umiddelbart kan konstateres skader.
• Skriv detaljeret på fragtbrevet hvad du iagttager (eks. højre hjørne af
emballagen er trykket, eller der er brud på emballagen midt på pakken)
• Send herefter dokumentation til FURN BY OX indenfor 24 timer.
• Er varerne beskadiget ved levering, Skriv detaljeret på fragtbrevet hvad du iagttager
(eks. højre hjørne af emballagen er trykket, eller der er brud på emballagen midt på
pakken)
• En skade, der ikke var synlig ved levering, skal anmeldes straks inden for 24 timer.
• Skriv hellere for meget end for lidt på fragtbrevet og tag billeder som dokumentation,
dette er påkrævet.
• Husk: Når du uden forbehold har kvitteret for modtagelse af en vare, så har du
samtidig jf. NSAB 2000 afgivet en juridisk bindende kvittering for, at varen er intakt.
Hvis du har modtaget en vare som du vil lave en reklamation på, bedes du sende os en mail med følgende oplysninger:
- Ordrenummer
- Ordredato
- Kundeoplysninger (navn, adresse, postnummer, by)
- Beskrivelse af problemet
- Vedhæft billeder af produktet i mailen
Når vi har modtaget din reklamation vil vi behandle den hurtigst muligt og hjælpe så godt vi kan. Vi vurdere ud fra beskrivelse af problemet og billeder om reklamationen er baseret på produktionsfejl eller evt. almindelig slidtage. Vi vil besvare mailen ud fra de oplysninger vi har modtaget hvis disse er tilstrækkelige, ellers oplyser vi nærmere om vi har brug for flere oplysninger om reklamationen i form af beskrivelse eller billeder.